divendres, 17 d’abril del 2020

DIVENDRES

Bon dia...

M'ha agradat molt parlar amb vosaltres, així sembla que estiguem una miqueta més a prop, i s'assembla més a quan estem a l'escola, tot i que igualment trobo a faltar passar gairebé tot el dia amb vosaltres. M'agrada molt que m'expliqueu com esteu, què feu aquests dies a casa, que ens ensenyeu les manualitats que feu,... HO ESTEU FENT GENIAL!

Com hem comentat a la videotrucada, avui els deures que hi haura seran de CASTELLÀ i CATALÀ.

-Català us farà una entrada l'Alícia dient-vos què haureu de fer.

-Castellà: heu de fer les pàgines 96, 97, 98 i 99.
Per les pàgines 96 i 97 us he penjat al drive un vídeo que es diu "Audio pág.96 y 97" explicant-vos el present, el passat i el futur. Estigueu molt atents perquè és una cosa nova, tot i que estic segura que ho entendreu de seguida.
Per la pàgina 98 hi ha un altre vídeo que es diu "Audio pág.98", on us llegeixo un text que haureu d'escoltar molt bé per respondre les preguntes.

Us deixo l'enllaç al drive on estan els vídeos:

https://drive.google.com/open?id=1iDxJ5qiJ02LSZyF33mHz4fOHkKxj1T5v

A més a més, la lectura diària com sempre.
També podeu practicar el càlcul mental, fer sèries (de 1 en 1, de 2 en 2,...) o fer sumes portant-ne i restes.

Ja sabeu que em podeu escriure al meu correu per qualsevol cosa; 1r.laseda@gmail.com

Un petonet ben gran i molta força.
Vinga que ja es cap de setmana!

Yaiza.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.