dimecres, 15 d’abril del 2020

TORNEM!

Bon dia a tothom!

Què tal? Com esteu? Espero que molt animats per continuar amb les feines de l'escola com estàvem fent abans de setmana santa.
Comencem el tercer trimestre amb moltes ganes!

Avui us proposo aquestes feines:

-MATEMÀTIQUES:  del llibre les pàgines 127 i 128.
                                      De la pàgina 129 els exercicis 2 i 3,
                                      i de la pàgina 130 exercicis 6 i 7. 
(Són un repàs de tot el que hem anat fent fins ara, així que estic segura que sortiran genial.)
Demà us penjaré les solucions i els podreu corregir.

-CATALÀ:  redacció sobre "Les vacances de setmana santa". És complicat, ja que aquesta setmana santa ha estat ben diferent i ens hem hagut de quedar a casa, però em podeu explicar tot allò que heu fet, si heu cuinat la vostra mona, com us heu sentit aquests dies, ... tal com em vau explicar ahir a la videoconferència.
Després, feu un dibuix ben maco.
De moment, em podeu enviar la redacció al meu correu de sempre; 1r.laseda@gmail.com

Per altra banda, com us vaig dir, per organitzar-nos millor, les videotrucades les farem en petits grups. Us poso aquí els grupets i horaris de les videoconferències. 
Aquestes videotrucades ens serviran per mantenir el contacte, anar tenint un seguiment, resoldre dubtes, parlar de com estem,... en cap cas es donaran les classes a través d'aquestes, així doncs, no us angoixeu. 
Per accedir a les videotrucades farem com ahir, us enviaré el link als correus on us el vaig enviar ahir. Els mails que m'esteu enviant ara seran per quan puguem utilitzar la nova plataforma del Classroom. 

GRUP 1: Carla                         Martina 
                 Noa A.                       Laura C.
                 Hugo P.                      Daniela
                 Xavier                       Hugo G.
                 Laura B 
Videotrucada de 9:30 a 10:00



GRUP 2: Oriol                          Dalessandro
                 Aina                           Ulises
                 Davinia                      Lucía
                 Jan                             Nico
Videotrucada de 10:15 a 10:45



GRUP 3: Isaac                          Jadel
                 Álex                           Emma
                 Noa P.                        Álvaro
                 Iris                             Pablo
Videotrucada de 11:00 a 11:30.


Molts ànims que estic segura que podem amb això i molt més.

Una abraçada ben gran i ens veiem divendres!

Yaiza.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.